Po 27 754té (část čtvrtá)

25. srpna 2016 v 22:50 | Aelynn |  Hakomari

"Na tom teď nezáleží. Nepřišli jsme sem diskutovat o takových hloupostech, nebo snad ano?"

"J-Jasně. Takže o čem konkrétně bys chtěla mluvit?"

"O tom, co budeme odteď dělat. Konec konců jsem ztratila všechno soustředění ve chvíli, kdy jsem zjistila, že nejsi pachatel."

"Promiň."

"Ten sarkasmus si odpusť."

To neměl být sarkasmus…

"No, nebyl by nejlepší nápad prostě začít s hledáním pachatele? Nechápej mě špatně, vím, že to není nic jednoduchého, ale není ti o něco líp, když teď víš, že mě můžeš ze seznamu podezřelých vyškrtnout?"

"…Hoshino. Prožila jsem dohromady 27 754 změn škol. Uvědomuješ si to?"

"…Co tím chceš říct?"

"Už jsem ti o tom kdysi říkala, nebo snad ne? Ačkoli jsem si byla velice jistá tvou vinou, není to tak, že bych nepodezřívala nikoho jiného. Snažila jsem se co nejvíc přijít do kontaktu i s ostatními podezřelými… samozřejmě jsem to evidentně do jisté míry opomíjela, když jsem si tě spletla s pachatelem."

"Ale najít další možné pachatele se ti nepodařilo?"

"Správně. Nezapomínej, že tohle je už 27 754tá iterace. To znamená, že 'majitel' této 'schránky' je někdo, komu se podařilo skrývat svou identitu po neuvěřitelně dlouhou dobu."

"Err, nemyslíš si, že si tě třeba všimnul, protože ses chovala až příliš drze?"

"I kdyby si na mě dával pozor, stejně by to bylo nemožné. Mluvíme o čase, který se schovává za 27 754mi iteracemi, víš? Nebo si myslíš, že má snad ten pachatel dostatek odvahy a důvtipu na to, aby se mu dařilo skrývat své skutečné já po tak dlouhou dobu? No, upřímně řečeno, pořád mě nikdo nenapadá. Proboha… musí to být někdo, kdo se nachází v naší třídě, tak proč ho nedovedu identifikovat?"

"…Vydrž vteřinku. Co myslíš tím, že to musí být někdo, kdo se nachází v naší třídě? Musí to být náš spolužák?"


"Ne. Učitelé a studenti z ostatních tříd, kteří do naší třídy z nějakého důvodu vstupují, jsou taky podezřelí. Území, které 'Třída Zatracení' pokrývá, je, jak samo jméno napovídá, jenom třída 1-6. Pouze lidé, kteří ve dnech druhého a třetího března vstoupili do třídy 1-6 jsou ovlivněni tímto fenoménem."

…? Ale já jsem několikrát ze třídy odešel a setkal jsem se se spoustou dalších lidí.

"Podle tvého výrazu usuzuji, že to nechápeš, Hoshino. Podívej, věříš, že je skutečně možné vrátit zpátky čas?"

"Eh…?"

Co tím myslí? Pokud odpovím 'ne', pak základní koncept 'Třídy Zatracení' už nebude pravdou, že?

"…Ale copak to není právě to, co tahle schránka dělá?"

"Asi ano. Schránka by to mohla učinit skutečností. Ale já se ptám na tvůj názor. Věříš, že má schránka schopnost vrátit čas? Věříš, že je něco takového možné?"

Nemám sebemenší tušení, co tím chce říct.

"Myslím si-"

Tak prostě odpovím na její otázku upřímně, aniž bych se příliš zabýval tím, o co jí jde.

"-že jakmile jednou něco uděláš, už to nejde vzít zpátky."





 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama